generál

Sprievodca požiadavkami CMP spoločnosti Google pre Švajčiarsko: Ako zabezpečiť súlad


Požiadavky CMP spoločnosti Google pre Švajčiarsko – consentmanager

V júli 2024 spoločnosť Google rozšírila svoje pravidlá pre získanie súhlasu od používateľov v EÚ na Švajčiarsko . Vydavatelia a inzerenti zacielení na švajčiarskych používateľov preto teraz musia dodržiavať požiadavky spoločnosti Google na CMP obsiahnuté v zásadách.

Existujú dve hlavné požiadavky:

  1. Pred použitím súborov cookie alebo technológií sledovania musia inzerenti získať súhlas používateľa a preniesť tieto signály do Googlu buď vConsent Mode , alebo prostredníctvom rámca transparentnosti a súhlasu (TCF).
  2. Partneri využívajúci publikačné služby spoločnosti Google musia pri inzercii používať CMP certifikovanú spoločnosťou Google integrovanú s rámcom rámca transparentnosti asúhlasu.

Ste už zákazníkom consentmanager ? Kliknutím sem prejdete priamo na nášho sprievodcu ako na to!

Požiadavky na súhlas pre vlastníkov s návštevnosťou zo Švajčiarska

Pre vydavateľov už integrácia CMP certifikovaného spoločnosťou Google pri zacielení na používateľov vo Švajčiarsku nie je voliteľná. Pravidlá spoločnosti Google pre získanie súhlasu od používateľov v EÚ vyžadujú, aby všetky webové stránky a aplikácie, ktoré zobrazujú reklamu švajčiarskym používateľom, používali platformu CMP certifikovanú spoločnosťou Google integrovanú s rámcom transparentnosti asúhlasu. Tým sa zaistí, že odoslané informácie o súhlase budú v súlade s pravidlami Googlu a transparentnosti a súhlasu.

Spoločnosť Google tiež oznámila, že bude vykonávať audity partnerských stránok a aplikácií vlastníkov, aby overila správnu implementáciu CMP spoločnosti Google. Vlastníci musia zabezpečiť, aby ich CMP bola správne nakonfigurovaná, aby sa počas týchto auditov vyhli problémom so súladom.

Požiadavky na súhlas pre inzerentov s návštevnosťou zo Švajčiarska

Werbetreibende, die Schweizer Nutzer ansprechen, müssen jetzt ebenfalls die Richtlinie zur EU-Nutzereinwilligung von Google einhalten. Es ist wichtig, die Einwilligungsentscheidungen der Endnutzer an Google weiterzugeben, was durch die Aktivierung des Google Consent Mode v2 oder des TCF erfolgen kann. Die Zusammenarbeit mit einer von Google zertifizierten CMP wird für Werbetreibende dringend empfohlen, da sie den Prozess der Verwaltung der Nutzerzustimmung vereinfacht und die Einhaltung der Google-Vorschriften gewährleistet.

Ak chcete splniť požiadavky pre Švajčiarsko so consentmanager postupujte podľa týchto krokov

Ako jeden z prvých partnerov CMP spoločnosti Google ponúka consentmanager kompletné riešenie na splnenie požiadaviek spoločnosti Google na súlad so Švajčiarskom. Otvorte informačný panel consentmanager a postupujte podľa nasledujúcich krokov:

1. Aktivujte si IAB TCF EU v.2.2

Uistite sa, že vaša CMP je nakonfigurovaná na prácu s najnovšou verziou rámca transparentnosti a súhlasu organizácie IAB (TCF), ktorý je nevyhnutný na správu súhlasu používateľov v EÚ a Švajčiarsku.

Otvorte informačný panel → Vyberte CMP → Prejdite na kartu Integrácie → Prejdite nadol v oblasti IAB TCF → Aktivujte IAB TCF EU v2.2

consentmanager CMP Dashboard IAB TCF v2.2 Aktivácia

2. Povoliť IAB TCF pre Európu EHP, Spojené kráľovstvo a Švajčiarsko: Toto nastavenie zaisťuje, že vaša CMP spĺňa regionálne požiadavky vrátane špecifických požiadaviek pre Švajčiarsko.

Otvoriť informačný panel → Vyberte CMP → Prejdite na kartu Integrácie → Prejdite nadol v oblasti IAB TCF → Aktivovať možnosť pre Európu (EHP) a Veľkú Britániu a Švajčiarsko

consentmanager CMP Dashboard IAB TCF EU Region CH Aktivácia

3. Aktivujte si FADP Švajčiarsko alebo nastavte GDPR pre EHP + Spojené kráľovstvo + Švajčiarsko: V závislosti od vášho publika možno budete musieť nakonfigurovať svoju CMP tak, aby bola v súlade s federálnym zákonom o ochrane údajov ( FADP ) alebo GDPR, ktoré môžete prispôsobiť EÚ – zahrnúť krajín v rámci EHP, ako aj Spojeného kráľovstva a Švajčiarska.

Ak chcete aktivovať súlad FADP : Otvorte palubný panel → vyberte CMP → prejdite na kartu Právne → prejdite do oblasti FADP Švajčiarsko → aktivujte FADP / LPD

consentmanager CMP Dashboard FADP Švajčiarsko Aktivácia

Prípadne aktivujte súlad s GDPR: Otvorte informačný panel → Vyberte CMP → Prejdite na kartu Právne → Prejdite na sekciu GDPR/ ePrivacy Europe → Aktivujte geografické zacielenie GDPR v Európe (EHP) a Veľkej Británii a Švajčiarsku

consentmanager CMP Dashboard GDPR Švajčiarsko Aktivácia

4. Povoliť Google Consent Mode v2: Toto nastavenie je voliteľné, ale stane sa povinným, ak inzerujete používateľom v rámci EHP. Umožňuje vám zdieľať informácie o súhlase so spoločnosťou Google, čím sa zlepšuje súlad a účinnosť reklamy.

Aktivácia Google Consent Mode v2: Otvorte informačný panel → vyberte CMP → prejdite na kartu Integrácie → aktivujte Google Consent Mode

consentmanager CMP Dashboard Aktivácia Google Consent Mode

Správa žiadostí Google CMP je jednoduchá s CMP consentmanager . Ako jeden z prvých oficiálnych partnerov Google CMP naše riešenie zaisťuje, že váš web alebo aplikácia bude v súlade s predpismi Google aj Švajčiarskom, čím sa vyhnete možným auditom a pokutám. Majte s istotou prehľad o najnovších regulačných zmenách. Ďalšie informácie o špecifických požiadavkách na súlad pre Švajčiarsko nájdete na našej stránke Švajčiarskeho nariadenia FADP .


viac komentárov

generál

Newsletter 09/2024

Nové funkcie: Nástroj Data Subject Rights (DSR). GDPR stanovuje, že dotknuté osoby (napríklad návštevníci webových stránok, zákazníci alebo iné osoby, ktorých údaje sa spracúvajú) majú určité práva. To zahŕňa najmä to, že sa môžu pýtať na svoje práva a dostávať informácie o spracúvaných údajoch. Medzi práva patrí okrem iného: Náš nový nástroj DSR vám teraz […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Nový

consentmanager dosiahol zlatý status ako partner Google CMP

consentmanager bol certifikovaný ako Gold Tier CMP Partner v partnerskom programe Google Consent Management Platform (CMP). Tento štatút nám bol udelený na základe nasledujúcich kritérií: Najnovší vývoj v partnerskom programe Google CMP prináša našim zákazníkom významné výhody. Teraz môžete svoj banner súhlasu integrovať so službami Google Ads, Google Analytics a Správca značiek Google priamo z […]