Nový

Bulletin: Google Consent Mode v2 bude povinný od marca 2024


Google má pre vás oznámenie o významnej aktualizácii v oblasti digitálnej reklamy: Google Consent Mode v2 je tu .

Táto nová aktualizácia prináša dôležité zmeny, o ktorých musia inzerenti a vydavatelia vedieť. Najdôležitejšia vec na začiatok: Používanie Google Consent Mode v2 bude povinné pre všetky webové stránky, ktoré využívajú služby Google.

Termín implementácie Google Consent Mode v2 je marec 2024 . Uistite sa teda, že ste skontrolovali, či musíte spĺňať požiadavky. So zmenou vám pomôžeme.

Consent Mode – čo to je?

Google Consent Mode v2 je mechanizmus, ktorý pracuje s bannerom súhlasu vášho webu a upravuje správanie vašich značiek alebo skriptov Google v závislosti od toho, či koncový používateľ prijme alebo odmietne váš banner súhlasu. Nový Google Consent Mode v2 vám môže poskytnúť vylepšené údaje o konverziách aj pri obmedzených podmienkach ochrany údajov.
Predtým bol režim súhlasu Google voliteľný a používal sa na umožnenie modelovania konverzií v službe Google AdWords. Používanie platformy na správu súhlasu certifikovanej spoločnosťou Google bolo tiež voliteľné.

Teraz sa veci menia: Google Consent Mode v2 je povinný, ak chcete vôbec niečo sledovať. A používanie platformy na správu súhlasov certifikovanej spoločnosťou Google na správu súhlasu je teraz tiež povinné.

Dobrá správa: consentmanager je už CMP certifikovaný spoločnosťou Google a už podporuje Consent Mode v2 . Ak integrujete služby Google na svoj web alebo do aplikácie, všetko, čo musíte urobiť, je uistiť sa, že je na vašom informačnom paneli consentmanager aktivovaný Google Consent Mode ! Video s návodom na aktiváciu nájdete na našej webovej stránke: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ešte nepoužívate consentmanager ?

Ak ešte nepoužívate CMP certifikovanú spoločnosťou Google, je najvyšší čas na zmenu. Nechajte si poradiť od nášho odborníka a dohodnite si stretnutie: https://www. consentmanager

Nezabudnite na termín realizácie: marec 2024

Inzerenti a vlastníci musia do marca 2024 zabezpečiť, aby implementovali všetky požiadavky Googlu na nový režim súhlasu. Získate tak dostatok času na prispôsobenie svojich stratégií a maximálne využitie nových funkcií.

Konajte teraz! Navštívte našu vyhradenú stránku Google Consent Mode v2, kde sa dozviete všetko, čo potrebujete vedieť o tejto aktualizácii. Nepremeškajte túto príležitosť a uistite sa, že vaše reklamné kampane sú v súlade a ponúkajú lepší výkon a ochranu osobných údajov.

Kliknutím sem získate ďalšie informácie o Google Consent Mode v2: https://www. consentmanager .de/google-consent-mode-v2/

Ak máte nejaké otázky alebo potrebujete pomoc s prechodom, kontaktujte náš tím podpory ( support@ consentmanager .net ). Sme radi, že vám môžeme pomôcť zabezpečiť hladký a úspešný prechod do Google Consent Mode v2.


viac komentárov

Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nový

Dutch DSB: Sprievodca po banneroch cookie a zvýšených kontrolách

Holandský úrad na ochranu údajov (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) zverejnil novú príručku , ktorá popisuje najlepšie postupy pri navrhovaní bannerov na súbory cookie a čomu sa vyhnúť, aby ste sa vyhli možným pokutám. Ako bolo oznámené vo februári 2024 , Úrad na ochranu údajov zavedie viac kontrol , aby zabezpečil, že webové stránky zákonne získajú súhlas […]
American Privacy Rights Act 2024 Newsletter Header
Správny

Nový míľnik v ochrane údajov: Americký zákon o ochrane osobných údajov z roku 2024

V Spojených štátoch sú zákony na ochranu súkromia v súčasnosti implementované na federálnej úrovni, pričom takéto zákony má v platnosti 19 štátov. Navrhovaný americký zákon o ochrane osobných údajov (APRA) , ktorý predstavil Výbor Snemovne reprezentantov pre energetiku a obchod 7. apríla 2024, by však mohol čoskoro zaviesť celoštátne normy ochrany súkromia a bezpečnosti. APRA, […]