generál

Zameriava sa na prehľad consentmanager : Tok návštevnosti


consentmanager prehľadu toku návštevnosti

Predstavte si situáciu, že váš banner so súbormi cookie je nielen kompatibilný, ale vedie aj k vyšším výnosom. V tomto článku sa dozviete, ako vám môže prehľad toku návštevnosti od consentmanager pomôcť pri realizácii tohto scenára. Ukážeme vám, ako nájsť prehľad priamo vo vašom informačnom paneli a spoločne sa pozrieme na to, ako môžete použiť svoje údaje na výrazné zvýšenie miery súhlasu so súbormi cookie.

Aký je prehľad toku návštevnosti od consentmanager ?

Prehľad Traffic Flow zobrazuje históriu „súhlasu“ návštevníka s webovou stránkou. Či už kliknú na tlačidlo prijať alebo odmietnuť, ignorujú ho alebo priamo opustia vašu stránku.

Prehľad na informačnom paneli vyzerá takto:

Dopravný tok v detailoch

Prehľad Traffic Flow zobrazuje oveľa viac než len 4 metriky, ktoré sme práve spomenuli. Vo svojom prehľade nájdete celkovo 10 metrík.

Metriky v prehľade toku návštevnosti

  1. Všetky bočné pohľady
  2. Možnosť výberu
  3. Výber sa nevyžaduje
  4. Výber nie je možný
  5. Zobrazený banner
  6. Prijatý
  7. Odmietnuté
  8. Vlastný výber
  9. Ignorované
  10. miera odchodov

Tu nájdete definíciu všetkých vyššie uvedených metrík.

Kde nájdete prehľad toku návštevnosti na informačnom paneli consentmanager

Ak chcete získať prístup k prehľadu, jednoducho otvorte svoj informačný panel . Potom prejdite do sekcie Prehľady a prehľad by ste mali nájsť v pravom dolnom rohu svojho súhrnného prehľadu .

Dashboard consentmanager – tok návštevnosti

Ako interpretovať údaje o dopravnom toku

Údaje v prehľade toku premávky môžu byť užitočné z rôznych uhlov pohľadu. Nižšie vysvetlíme, čo sa môžete z prehľadu dozvedieť, ako interpretovať určité údaje a aké kroky môžete podniknúť na zlepšenie bannera súhlasu a miery prijatia.

Identifikujte vysoké miery okamžitých odchodov

Identifikácia vysokej miery odchodov v oblastiach, ako sú Odmietnuté, Opustené webové stránky (miera odchodov) a Nedá sa vybrať, sú dôležitými indikátormi toho, že banner so súbormi cookie alebo prípadne vaše vstupné stránky možno zlepšiť. Prejdite nadol a získajte niekoľko všeobecných návrhov, ako zlepšiť banner so súbormi cookie.

Metrika „Voľba nie je možná“ označuje, že CMP sa rozhodla nezobrazovať banner. Môže to byť buď preto, že prehliadač používateľa nepodporuje súbory cookie, alebo preto, že používateľ príliš veľakrát ignoroval banner so súbormi cookie, keď by sa banner mal znova zobraziť, a to buď preto, že používateľ ešte neurobil výber alebo má k dispozícii nové nastavenia pre opt. -v.

Ak vo fáze „Nedá sa vybrať“ vidíte veľký počet používateľov, znamená to, že používatelia považujú určité možnosti súhlasu za obmedzené alebo príliš nejasné.

V tomto prípade by ste mohli zjednodušiť a objasniť možnosti súhlasu a poskytnúť ďalšie informácie, ktoré riešia obavy používateľov, najmä ak boli pridané nové nastavenia.

Analyzujte vlastné výbery

Vlastná voľba nastane, keď sa používateľovi zobrazí banner na vyjadrenie súhlasu so súbormi cookie a návštevník urobil vlastnú voľbu. Používateľ sa napríklad rozhodne súhlasiť s určitými kategóriami údajov a zaškrtne príslušné políčko. Ak si všimnete, že vlastné súhlasy sú bežnejšie, znamená to, že používatelia aktívne hľadajú možnosti vlastného súhlasu nad rámec toho, čo je ponúkané. Ak chcete maximalizovať prijatie používateľmi, môžete svoj banner optimalizovať tak, aby poskytoval ďalšie prispôsobené možnosti súhlasu. Týmto spôsobom môžete stále zbierať údaje od svojich návštevníkov, ale dávate im možnosť rozhodnúť sa, aký typ údajov chcete zbierať. Je to lepšie, ako dať návštevníkom menej možností a nezískať súhlas vôbec.

Neviete ako postupovať? Porozprávajte sa tu s jednýmnašich odborníkov.

Pochopenie ignorovaných žiadostí

„Ignorované požiadavky“ vo vašom prehľade Tok návštevnosti znamenajú počet bannerov cookie, ktoré sa zobrazili, ale pre ktoré návštevník nevybral.

Ak máte vysoký podiel ignorovaných žiadostí, známy aj ako vysoký podiel používateľov, ktorí „ignorujú“ výzvu na vyjadrenie súhlasu, naznačuje to, že súčasný dizajn bannera súborov cookie a text nemusia byť dostatočne pútavé alebo pútavé, aby prilákali používateľov pozornosť.

Čo s tým môžete urobiť? Optimalizujte dizajn a text svojho bannera so súhlasom, aby bol vizuálne príťažlivejší a pútavejší. To motivuje používateľov k aktívnemu rozhodovaniu a znižuje počet používateľov, ktorí ignorujú žiadosť o súhlas.

Všeobecné návrhy na zlepšenie miery prijatia vášho bannera súhlasu

Okrem akcií, ktoré môžete vykonať pri analýze správy o toku návštevnosti, môžete tiež jednoducho postupovať podľa našich všeobecných odporúčaní na optimalizáciu bannera so súbormi cookie.

Než však pôjdeme ďalej, mali by ste skontrolovať, či je váš banner so súbormi cookie v súlade so zákonom. Môžete to zabezpečiť pomocou nášho bezplatného kontrolného zoznamu súborov cookie tu.
Bezplatne stiahnuteľný kontrolný zoznam cookie bannerov

Urobte to jasné a zrozumiteľné

Nefrustrujte svojich používateľov. Banner so súhlasom navrhnite tak, aby bol krátky a zrozumiteľný. Používatelia s väčšou pravdepodobnosťou udelia súhlas, ak rýchlo pochopia účel žiadosti o súhlas. Jasná a stručná kópia znižuje nejednoznačnosť a umožňuje vašim používateľom robiť informované rozhodnutia bez toho, aby sa cítili preťažení.

Umiestnite bannery strategicky

Experimentujte s umiestnením bannera súhlasu. Umiestnenie vášho bannera hrá dôležitú úlohu pri viditeľnosti a interakcii používateľov. Ak chcete zvýšiť viditeľnosť bannera, mali by ste ho umiestniť na nápadné miesto, ako napríklad: Napríklad v hornej časti stránky. Strategické umiestnenie zvyšuje pravdepodobnosť, že používatelia banner uvidia a budú naň reagovať. Otestujte rôzne pozície, aby ste našli optimálne umiestnenie pre vašu konkrétnu platformu a cieľové publikum.

Využite silu A/B testovania

Spustite A/B testy s rôznym znením a dizajnom. Na A/B testovanie možno použiť čokoľvek z vyššie uvedeného. A/B testovanie je výkonný nástroj na vylepšovanie bannera súborov cookie. Tento proces opakovaného testovania vám pomáha určiť najefektívnejšiu konfiguráciu bannera na získanie súhlasu na základe preferencií používateľa. Či už optimalizujete jazyk, aby bol užívateľsky prívetivejší, alebo upravujete vizuálne prvky, aby bol atraktívnejší, A/B testovanie vám umožňuje robiť rozhodnutia na základe údajov na optimalizáciu bannera súhlasu.

Urobte svoj banner vizuálne atraktívnejším

Optimalizujte vizuálnu príťažlivosť svojho bannera. Používajte vizuálne príťažlivé prvky, farby a grafiku, ktoré sa hodia k vašej značke a zároveň sú jasné. Vizuálne príťažlivý banner súhlasu je nielen pútavý, ale vyjadruje aj profesionalitu a spoľahlivosť, čo môže zvýšiť dôveru používateľov a mieru prijatia.

Vložte ďalšie odkazy

Zahrňte odkazy „Viac informácií“ pre používateľov, ktorí chcú viac informácií. Niektorí používatelia sa možno budú chcieť dozvedieť viac o možnostiach súhlasu. Zahrnutím odkazov „Ďalšie informácie“ dávate používateľom možnosť získať podrobné informácie o postupoch spracovania údajov. To podporuje transparentnosť a dôveru a môže zvýšiť mieru súhlasu, pretože používatelia sa cítia lepšie informovaní a sebavedomejší vo svojich rozhodnutiach. Rovnováha medzi jednoduchosťou a podrobnosťou zaisťuje, že vaše vyhlásenie o súhlase osloví širokú škálu preferencií používateľov.

Využite údaje svojho webu so consentmanager

So consentmanager môžete svoje znalosti o údajoch uplatniť v praxi. Ponúknite svojim používateľom bezproblémovú používateľskú skúsenosť. Začnite teraz s bezplatným skenovaním webových stránok cookies !


viac komentárov

Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Nový

Dutch DSB: Sprievodca po banneroch cookie a zvýšených kontrolách

Holandský úrad na ochranu údajov (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) zverejnil novú príručku , ktorá popisuje najlepšie postupy pri navrhovaní bannerov na súbory cookie a čomu sa vyhnúť, aby ste sa vyhli možným pokutám. Ako bolo oznámené vo februári 2024 , Úrad na ochranu údajov zavedie viac kontrol , aby zabezpečil, že webové stránky zákonne získajú súhlas […]
American Privacy Rights Act 2024 Newsletter Header
Správny

Nový míľnik v ochrane údajov: Americký zákon o ochrane osobných údajov z roku 2024

V Spojených štátoch sú zákony na ochranu súkromia v súčasnosti implementované na federálnej úrovni, pričom takéto zákony má v platnosti 19 štátov. Navrhovaný americký zákon o ochrane osobných údajov (APRA) , ktorý predstavil Výbor Snemovne reprezentantov pre energetiku a obchod 7. apríla 2024, by však mohol čoskoro zaviesť celoštátne normy ochrany súkromia a bezpečnosti. APRA, […]