Video: GDPR a sledovanie webu – Ako to môžem vyriešiť tak, aby to fungovalo aj v budúcnosti?

Webinár 1. júna 2021

V priebehu dvoch rokov sa svet online marketérov a dátových analytikov obrátil hore nohami. GDPR a národné telekomunikačné zákony so smernicou o elektronickom súkromí rozdali karty novým spôsobom – a spôsobili tak veľkú neistotu v odvetví. Odpovede nájdete vo webinári o tom, ako vyriešiť sledovanie webu spôsobom, ktorý je vhodný do budúcnosti.

Môžem sa naozaj správne rozhodovať na základe údajov, ktoré boli zhromaždené len zákonným spôsobom? Na aké údaje sa môžem spoľahnúť?
Konvenčné riešenia zatiaľ nesľubujú právne bezpečné odpovede. Vychádzajú nielen z GDPR, ale aj z jednotlivých národných implementácií smernice o elektronickom súkromí.

Co-CEO Thomas Tauchner zo spoločnosti JENTIS vysvetľuje, ako správne získať súhlas na spracovanie údajov, čo to znamená pre zber údajov a ako správne nakladať s údajmi streamovanými do amerických spoločností, ako je Google.

Stručne povedané: čo je sledovač?

Ak prevádzkujete webovú stránku, môžete analyzovať aktivity svojich používateľov pomocou nástrojov na sledovanie spustených na pozadí vašej webovej lokality. Tieto sledovače vám môžu ukázať rôzne údaje, napr. Napríklad, ktoré stránky používatelia navštívili, ako dlho boli na každej stránke, ako interagovali s každou stránkou a dokonca aké produkty si kúpili. Tieto mechanizmy sledovania môžu byť veľmi nápomocné pri lepšom porozumení správania a preferencií vašich zákazníkov a pri primeranej optimalizácii vašich webových stránok a marketingových aktivít. Lepším porozumením publiku pomocou technológie môžu vlastníci webových stránok ponúkať personalizované skúsenosti, ktoré vedú k vyššiemu udržaniu zákazníkov a spokojnosti na webových stránkach.