Riešenie súhlasu pre úradníkov na ochranu údajov

Riešenie typu všetko v jednom pre GDPR, CCPA, LGPD, PIPEDA a ďalšie

Ako poverenec pre ochranu údajov je vašou povinnosťou zabezpečiť, aby webová stránka vašej spoločnosti bola v súlade s najnovšou legislatívou. Consent Manager vám s tým môže pomôcť jednoducho: stačí ho nainštalovať na vašu webovú stránku a my automaticky požiadame návštevníkov o súhlas a v prípade neudelenia súhlasu zablokujeme kód a súbory cookie tretej strany.

Už sme pomohli viac ako 25 000 webovým stránkam splniť požiadavky GDPR, TDDDG a ePrivacy

Medzi našich klientov patria niektoré z najväčších webových stránok a najznámejších značiek na svete.

… a mnoho ďalších.

Špičkový nástroj pre špičkových DPO

10 najdôležitejších dôvodov, prečo váš web (zatiaľ) nie je v súlade s GDPR

  • Analyzovali sme viac ako 100 000 webových stránok a vždy nájdeme tie isté chyby, pokiaľ ide o súlad s GDPR. Viac ako 70 % webových stránok nie je v súlade s GDPR . Taktiež väčšina webových stránok, ktoré používajú „cookie banner“, nie je v súlade s GDPR. Tu je 10 hlavných dôvodov, prečo každý deň vidíme, prečo váš web nie je v súlade s GDPR:

  • #10 – Nie je uvedený žiadny prevádzkovateľ údajov

    Banner cookie je platný len vtedy, ak návštevník môže vedieť, kto je správcom (takpovediac „vlastníkom“ údajov) skôr, ako návštevník udelí svoj súhlas. Ak váš banner so súbormi cookie výslovne neuvádza vašu spoločnosť ako prevádzkovateľa údajov – potom vaša webová stránka nie je v súlade s GDPR!

  • #9 – Žiadny prístup k tiráži a zásadám ochrany osobných údajov

    Hoci úroveň súhlasu by sa mala zobrazovať na každej stránke (dokumente), je dôležité, aby ste ju NEZOBRAZOVALI na stránke so zmluvnými podmienkami, právnym oznámením/právnym vyhlásením alebo na stránke s upozornením o ochrane osobných údajov. Tieto stránky musia byť prístupné bez interakcie s bannerom súhlasu.

  • #8 – Nesprávny uvítací text

    Videli sme ich už toľkokrát: jednoriadkové texty cookies s malým množstvom informácií. O čom môže váš marketingový tím snívať – nestačí len spĺňať požiadavky GDPR. Uvítací text by mal návštevníkovi aspoň povedať a) že dochádza k spracovaniu údajov, b) že sú zapojené tretie strany, c) na aké účely sa spracúvanie uskutočňuje a aký typ údajov sa spracúva.

  • #7 – Nesprávny nadpis

    Keďže úroveň súhlasu vyžaduje od návštevníka povolenie na spracovanie osobných údajov, je dôležité, aby to pre vašich návštevníkov odrážal nadpis. Nadpis ako „Nastavujeme súbory cookie“ sa zobrazuje tak často, ale nie je v súlade. Lepší nadpis by bol „Súhlas so spracovaním údajov a súbormi cookie“.

  • #6 – Žiadna možnosť odhlásenia

    Tiež sa často zobrazuje: Úroveň súhlasu bez možnosti odmietnutia. Návštevník musí byť schopný povedať „Nie, nechcem cookies a nechcem, aby boli moje osobné údaje spracovávané“ – ak to váš banner s cookies neponúka – potom vaša stránka nevyhovuje. (Extra: „Ale návštevník môže jednoducho opustiť stránku namiesto prijatia.“ Áno, ale váš web stále nie je v súlade, pretože odchod nie je platnou voľbou podľa GDPR!)

  • #5 – Chýbajú podrobnosti o súboroch cookie

    Je to veľmi jednoduché a logické, no častokrát nesprávne: ak požiadam svojich návštevníkov o súhlas, mali by vedieť, s čím súhlasia. Preto musí byť banner súborov cookie schopný rozpoznať, prečo sú typy súborov cookie nastavené, ktorí poskytovatelia a ako dlho sú uložené. Bez týchto informácií: Nevyhovujúce.

  • #4 – Nesprávna konfigurácia tlačidla

    Táto téma sa v posledných mesiacoch rozšírila až po pridaní nových usmernení od orgánov na ochranu údajov, ako sú CNIL alebo ICO: na to, aby bola vrstva súhlasu v súlade s GDPR, musí mať dve tlačidlá s rovnakým dizajnom. pre Prijať a Odmietnuť (môžete použiť tretie tlačidlo alebo odkaz „Nastavenia“). Nie je dovolené mať iba jedno tlačidlo „Prijať“ a „Prispôsobiť“.

  • #3 – Chýbajú podrobnosti o predajcovi

    Vidíme to aj pri tých najdrahších nástrojoch GDPR: Pri navrhovaní vrstvy súhlasu MUSÍTE identifikovať všetkých predajcov , ktorí spracúvajú osobné údaje alebo nastavujú súbory cookie na vašom webe. To musí zahŕňať meno, adresu, právny základ, účel a ďalšie. Ak váš banner cookie neobsahuje tieto informácie, nie ste v súlade s pravidlami!

  • #2 – Vrstva bez súhlasu

    Aj keď je GDPR už viac ako 3 roky staré, stále existuje veľa webových stránok, ktoré stále nemajú vrstvu súhlasu na informovanie svojich návštevníkov a žiadanie o súhlas na sledovanie, marketing a ďalšie veci, ktoré vyžadujú súhlas. Naša najnovšia štúdia zistila, že viac ako 40 % európskych webových stránok stále nemá žiadnu úroveň súhlasu alebo stále používa veľmi staré jednoriadkové pole „Nastavujeme súbory cookie“, ktoré nie je v súlade.

  • #1 – Sledovanie bez súhlasu/pred ním

    Toto je určite a zďaleka hlavný dôvod, prečo väčšina webových stránok nie je v súlade s GDPR: nastavujú cookies alebo spracúvajú osobné údaje bez súhlasu. Je to ohromujúce, najmä preto, že je také ľahké to zistiť pomocou nástrojov, ako je náš prehľadávač, a tak ľahko zabrániť pomocou nástrojov, ako je automatické blokovanie.

Odporúčané právnikmi a úradníkmi pre ochranu údajov

consentmanager samozrejme pracuje aj s…